شایسته

  • ۰
  • ۰

من رو حذف کن!!!


من

من، پرکاربردترین کلمه در محاورات روزمره است؛ ولی در باطن ساز خود را می‌زند و به نقش محوله چندان اهمیتی نمی‌دهد.

ساز پرطمطراق «من»، معرفی خود، مطرح کردن خویشتن و درنهایت به محبوبیت رساندن خود است. «من» برای معرفی خود به ابتکارات و اقدامات فراوانی دست می‌زند. گاهی با فریاد، گاهی با خویشتنداری، گاهی با زیرکی و زمانی با ریاکاری به میدان می‌آید تا بیشتر به توجیه و تفسیر خود بپردازد. گاهی با تکبر و نخوت به صحنه می‌آید، گاهی با فروتنی و تواضع بیش‌ازاندازه، خود را مطرح می‌سازد، گاهی در لباس نصیحت و پند و اندرز احاطه‌ات کرده و زمانی در نقش یک منجی بشریت لباس رزم می‌پوشد و خود را به میان معرکه می‌اندازد. گاهی با سکوت و وقار رقیب را از صحنه به در می‌کند، گاهی با پرخاش و دشنام به مبارزه می‌ایستد و زمانی هم با فریاد و ضجه می‌گوید: «من سلحشورترین و بصیرترین و خردمندترین هستم!» چه‌بسا برای رسیدن به این آرزوها از خود تلاش‌هایی نشان می‌دهد و به درجه‌های بالای علمی هم نائل می‌شود...

  • ۹۴/۰۳/۱۲
  • شایسته راد

نظرات (۱)

  • مدیریت قلم تو
  • با سلام

     

    وبلاگ نویس فرهیخته ، مطلب شما در سایت قلم تو منتشر گردید

    منتظر مطالب خوب شما هستیم.

    لینک مطلب شما :

     http://ghalameto.ir/news/7840/%D9%85%D9%86-%D8%B1%D9%88-%D8%AD%D8%B0%D9%81-%DA%A9%D9%86

    هدیه سایت:

    منم که زمین را از عدالت لبریز می کنم چنان که از ستم آکنده شده است . امام مهدی (ع)

    با تشکر فراوان

     

    سایت قلم تو

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی