شایسته

  • ۰
  • ۰

انیمیشن سینمایی با عنوان فرجام برجام، شامل قسمت هایی از انیمیشن سینمایی نبرد خلیج فارس 2 با همت جمعی از هنرمندان جوان کشورمان تولید شد و به مرحله اکران رسید.

فرهاد عظیما مدیر گروه انیمیشن فاطمة الزهراء در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: به دلیل حادثه غمبار منا و برای التیام‌بخشی و تسلای دل هموطنانمان که به وحشیانه ترین نوع ممکن، در امن ترین جای عالم قتل عام شدند، تصمیم گرفتیم قسمت هایی از این انیمیشن را زودتر راهی فضای مجازی کنیم تا شاید التیامی بر زخم صدها تن از خانواده های قربانیان باشد، و علاوه بر این، بر فرمایشات مقام معظم رهبری صحه بگذاریم که فرمودند: اگر قرار شد عکس العملی نشان دهیم، عکس العمل ما خشن و سخت خواهد بود.

فرهاد عظیما با بیان اینکه قدرت موشکی ایران صدها برابر بیشتر و برتر از انصار الله است، افزود: انصار الله شاید یک صدم یا یک هزارم قدرت موشکی ایران را داشته باشد، که در این انیمیشن نشان داده می شود چطور با همین میزان قدرت، شاهرگ های حیاتی عربستان را قطع می کند، حال، عربستان سعودی نباید غلط زیادی بکند و به اصطلاح پا را از گلیم خود فراتر بگذارد!

شایان ذکر است؛ انیمیشن فرجام برجام، به نمایش صحنه جنگ بین انصار الله یمن و آل سعود می پردازد؛ در این انیمیشن نشان داده می شود که انصار الله یمن به مدد موشک های اسکاد خود، پایش تا ریاض رسیده و شاهرگ های حیاتی کشور سعودی را موشک باران می کند.

در واقع، این معرکه یک جنگ نیابتی از طرف ایران است و یا به تعبیر حجت‌الاسلام روحانی جنگ نیابتی محور مقاومت با محور سعودی صهیونیستی می باشد و چنانکه نمایش داده می شود، انصار الله با کمک های نظامی و معنوی ایران به سعودی حمله می کند. به عبارت دیگر، دست انتقام ایران از آستین انصار الله بیرون آمده است.

از جمله نقاط حساس عربستان که شاهرگ حیاتی آل سعود محسوب می شود، میدان های نفتی است؛ و از جمله بزرگترین و مهمترین مرکز نفتی سعودی میدان نفتی غوار است. این میدان بزرگترین میدان نفتی جهان و تامین کننده نیمی از درآمد نفت عربستان است که البته مورد موشک باران انصار الله قرار می گیرند.

 

 

 

 

بازگشت به صفحه نخست گروه فضای مجازی

  • ۹۴/۰۷/۱۱
  • شایسته راد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی